Re: Virginitatea la fete

Pentru ca toti ati vrut cum e si invers. Uite-asa! :)) * semn obscen*

Se ia una bucata fata, timida si timorata vai de mama ei. Sa spunem ca este si un pic draguta. Asadar, are si ea prieten de catva timp. El tot incearca sa o cheme la el, sub diverse pretexte [ le vedeti un pic mai jos ], dar ea nu vrea. A auzit ca i se rupe, ca o doare, ca e balta de sange. Dar nu asta conteaza. Nu stie daca o iubeste ca sa ii daruiasca `lucrul-ei-cel-mai-pretios`. Pfff…

Si ii spune si lui asta. In timpul unui petting. Moment in care testiculele baiatului se albastresc de durere, si micutul soldatel incepe sa isi abandoneze pozitia. Termina ei ce termina, baiatul tot se gandeste ca pana la urma poate-poate, dar fata nu se lasa induplecata. Trebuie ca el sa fie tandru, sa o iubeasca, sa ii intre pe sub piele.

Asta isi ia inima in dinti si incepe sa se poarte dumnezeieste cu ea. O scoate in oras, la un film, la un suc, ii face cadouri, ii aduce flori, ii spune pana si ca o iubeste, poate-poate merge. Dupa ce cheltuie o caruta de bani pe ea, pe ursuleti de plus etc, o intreaba din nou. Acum, dupa ce tipa vede ca asta chiar s-a schimbat, ii zice un `poate`.

Asa ca baiatul incepe sa planuiasca [ vezi iarasi mai jos ]. Fata se tot gandeste, barfeste cu prietenele ei, incepe sa citeasca tot ce exista in Cool Girl, Bravo Girl si Cosmopolitan in materie de sex, le intreaba pe alea care deja `s-au spart` si se decide ca el o iubeste atat de mult incat merita sa faca pasul asta.

Motiv pentru care il suna, asa cum face in fiecare seara, il infierbanta la telefon, incepe sa isi spuna fanteziile pe care le-ar avea cu el si .. ii propune sa vina la ea in week-end, ca sunt ai ei plecati de acasa. Cum tipul nu poate refuza, zice ca `da` si pana atunci se tot framanta, isi tot antreneaza `za cocoshel` si spera ca va fi reusi o performanta mai mare de 5 minute cap-coada.

In ziua cu pricina, fata noastra incepe pregatirile. Schimba asternuturile, le da cu parfum pe alea noi, face ordine in camera, si in casa, face vreo 2 bai, ca sa fie extrem de curata. Dupa care sta vreo 3 ore in fata sifonierului, nestiind ce lenjerie intima sa aleaga. Daca e o tipa chiar decisa sa faca asta si sa iasa ca la carte, se va duce cu cateva zile inainte la un magazin de super-mare-fitzarie si isi va lua niste chilotei si un sutien de dantela giugiuc.

Isi da cu crema, cu parfum, se imbraca si ding-dong! Soneria. E el. Tipa, sexy, il ia din usa si il poseda. Incepe sa il sarute, sa il incite si sa il traga spre pat, pentru ca a inceput sa moara de nerabdare. Petting, preludiu, ppffff .. tot ce trebuie. Cand ajunge la punctul interesant, dupa ce tipul isi pune caciulita pe `za weenie` si incepe sa o penetreze, ea innebuneste de durere, tipa, urla, isi infige ghearele in el. Cu toate astea, ca o nimfomana in devenire ce e, ii va spune sa nu se opreasca. El, ca o sa o imbuneze, in timp ce injura in gand ca e al naibii de stramta, ii spune c-o iubeste. Dar pana la urma se enerveaza si incepe sa isi faca treaba pana la capat. El termina, se pune pe spate, o tine in brate si e mandru ca a mai facut o bucatica.

Ea, ramane cu un gust amar in gura, ca se putea si mai bine. Dar iarasi, ca o nimfomana ce este, va spera ca data viitoare o sa fie si mai bine, ca o sa fie el delicat cu ea si ca o sa ii ofere organisme multiple. Ceea ce ea nu stie este ca e posibil ca el sa nu o mai sune. Numai pana data viitoare!

The URI to TrackBack this entry is: https://bitterbluechronicles.wordpress.com/2007/06/21/re-virginitatea-la-fete/trackback/

RSS feed for comments on this post.

54 CommentsLeave a comment

  1. grrr ! iar iti raspund !

  2. cu ce povesti amuzante as putea sa iti daram tot articolul asta … dar un domn nu zice niciodata :)

  3. ti`am mai spus ca imi place de tine ca spui direct lucrurile , pe fata , fara rusine :D

  4. Entry-ul celalalt mi-a placut mai mult. Asta aduce prea a film asa. Ea, “the virgin” sa-l cheme acasa ? Mai degraba invers. Ea sa-l ia cu japca de la usa ? Mmmm… Si mi se pare ca ai descris-o cam putin stresata pt o “ordinary” :)

  5. eh mai sunt si cazuri in care suna a2a zi:P ori sa te mai vrajeasca putin…ori s vada cum sa descurcat:)) ori s vrea mai mult ..ori s iti mai spuna odata c mult te iubeste:X:X:X …si apoi pov continua..pt ca ai fost o fata cuminte:”> neatinsa d alti “ticalosi ” ca el:)) si probabil prima d acest gen:P

  6. Scenariu 2: tipa a facut gimnastica si rade cand se rupe himenul… dupa totul merge struna :)

  7. si ca i s-ar rupe inima sa te lase…ntz ntz ntz…ca cine stie apoi t razbuni p rasa masculina:))

  8. Poate aşa ai făcut tu… dar majoritatea virginelor nu sunt aşa ca asta pe care ai descris-o :P

  9. Amen my nigger

  10. Oh, ba da :)) Din experienta cunoscutelor mele. [ pt lovingvama si Dy ] Se cheama baiatul acasa mai nou, ca acolo se simt ele in siguranta :))

  11. prea sec ana….prea sec….=))

  12. sau varianta cu dildo-ul inainte :))). cine stie cunoaste ;)

  13. I have to subscribe that one :))

  14. Si daca-s amandoi virgini ce fac? Ca el vrea la el acasa.. ea la ea acasa.. pff

  15. Ba…asta e prea data dracului… da merge (e plauzibila :)) )

  16. vai de capu’ tau.

  17. Daca citeai antetul postului de dinainte, te prindeai. Pana atunci, ciocu` mic si joc de glezne.

  18. :))) nice :> imi place interpretarea :-? da’ totusi..nu cre’ k o virgina ar face asa :) :D :* StF :D :X

  19. Smiley….cum sa nu faca ma? Pana la urma toate isi doresc asta. Chiar daca zic si ele ca nu…ca nuj ce, doar nu vrei sa iti cada in pat in prima saptamana? Pe urma te plictisesti…te duci la alta si ea? Mai trece unu pe lista…

  20. asta e varianta din filmele americane:)), mie asa-mi suna:D

  21. Suna destul de credibil…sa zicem ca de data asta in viata e ca-n filme. :)

  22. cred ca esti virgina virginelor.

  23. Super tare Gagico ! Tre’ sa recunosc ca imi dau palaria jos si iti sarut mana. Talent frate ! Io ti-am zis ca ai “feeling” la d’astea cu SEX. Asa ca ai sa-mi dai o bere ! Acu vreo 2 posturi din cauza mea ai inceput sa scrii iar despre “SUBIECTU’ cu pricina”…
    P.S. Ai vazut, pana si IEPURASU a fost cucerit de povestile tale… Maybe YOU’LL HAVE LUCK !!!” and “MAYBE THE DREAM WIL COME TRUE…”

  24. [...] Bitterbluechronicles scrie iar AICI dar de data asta despre virginitatea la [...]

  25. Sa nu faci niciodata in patul in care dormi ;)

  26. @ nnnnn. Exact :)) =))

  27. am refuzat sa citesc parerile mai sus scrise dar vreau sa iti zic ca dezvirginari deastea sunt tipice adolescentei.. URASC pregatirile si planurile.. pt ca oricum nu ies asa cum trebuie.. si mori de ciuda cand intamplarile nu se ridica la nivelul asteptarilor si de multe ori ramai cu un gust amar in gura si s-ar putea sa ramai si cu sechele daca tipul nu a stiut ce trebuie facut si s-a grabit ca un fomalau sau nu a dat 2 lei pe placerea ei.. in fond baietii se gandesc in principiu la penetrarea propriu zisa pe cand fetele la tandrete si preludiu.

    Sunt multe cazuri si exceptii.. dar mai e un exemplu de precizat: atunci cand ea se hotaraste intr-un final (mai devreme sau mai tarziu decide ca trebuie sa simta si ea ceva barbatie intre picioare.. poate de multe ori doar pt a scapa de o grija sau pt a fi trendy) si.. zice: gata.. haida pe cocosel.. si are norocul sa dea de un tip care intradevar are intentii bune cu ea.. si este asa cum ar trebuii sa fie un baiat model pt o fata care isi incepe aventura in ale sexului.. bun. Si tipul isi bate capul sa iasa frumos (nu numai fetele fac asta) dar ajunge la un moment dat sa constate cu stupoare ca tipa nu are nici un strez.. sta ca vaca la muls si el da in ea. Termina el.. ea mimeaza un orgasm (cum a cetit prin reviste de “sexo..ora..logie”) si gata. Primul raport sexual incheiat cu succes cik.

  28. pertinent, ddumi. =D> exista si cazuri d-astea.

  29. aveam si io o varianta pe blog:))
    cre’ ca,in general, nu exista o poveste clasica; mereu apar mici variatii…:-/

  30. Hmm… Ai o viziune cam sumbra sau poate sunt eu mai norocoasa… El a stat dupa mine un an si cand s-a intamplat a fost mai mult decat neprevazut… Si acum iata-ne… Luna trecuta am sarbatorit 2 ani de atunci [stiti voi cum ;))]

  31. oare sa scrii o carte?sa cuprinda si virginitatea la pisici,caini,iepuri,vaci etc :))).Dar sa revenim la subiect.Nu prea stiu cum e treaba la fete dar imi place sfarsitul la post

  32. dar voi fetele cum va infierbantati !! maii bine zis ce trebe sa faca un baiat ca sa inferbanteze o fata

  33. mda…..chiar asa se intampla.oricum mai repede se gandeste un barbat la sex decat o femeie,mai sunt si exceptii k fata din povestea ta.mata blanda zgarie rau.macar nu a cheltuit banii aiurea cu ea.da ia zi-mi a mai sunat-o?:)))))

  34. buna!am 16 ani si nu stiu daca mai sunt virgina:((… am si eu o intrebare….prietenul meu ma penetrat cu degetul,dar nu mi-a curs sange!!?!! oare mai sunt virgina sau nu:(? help me va rog

  35. vai ce urat :))

  36. esti virigina stai linistita… ;) sau ma rog, erai in august :D

  37. esti prea tare :)) si e prea adevarat ce ai scris
    pup

  38. anDreea sa faci sex oral protejat sa nu ramai insarcinata

  39. da aici nu am ce zice…este o chestie foarte uzuala.
    am obs k se poarta la fete sa se “dea” asa p nimic..doar pt niste tipi care nu le merita si care isi bat joc de ele.
    cu toate cred k am fost in situatia aia de a ne pune intrebarea “mah oare chiar merita??” dar nu toate au facut alegerea perfecta:P
    asa k fetelor prima oara nu se uita nicodata!

  40. foooarte misto ambele articole !! felicitari !

  41. lol :lol: organisme ??? criminal post.. l-am citit cu pofta!

  42. si io as face-o, mah.dupa ce am citit, dar nu am cu cine:(((

  43. Beton articolul

  44. SUPR TARE “FILMU”.VAD K ZGARIE TARE PISI MACAR NU SIA CHELTUIT BANII DEGEABA EU NICI NU CRED CA A MAI SUNATO

  45. eu vad altfel situatia….dupa ce a bagat atatia bani in curul ei…il ia de fraier ca daca asta face pt o pasarica il prosteste mai mult sau isi gaseste alt fraier care sa faca mai mult decat asta

  46. ancutza_kiss_17

  47. si… daca tipul se poarta exemplar, si ea nu si nu…? :( prea mult respect pt femei strica… daca nu e apreciat.

  48. dupa ce ti-am citit articolul, sincer, mi-a c-am pierit cheful sa ma dezvirginez….. cred c-o sa raman fata bartana…..! cu siguranta!!!!

  49. Asa e… Multe fete se pastreaza si pt ce???Probabil din cauza baietilor ca mine care nu le mai suna a doua zi…

  50. Asta e toate trebuie sa aiba un inceput dar nu are nici un sens sa te bazezi pe flori si ursuleti. Scara de valori trebuie sa fie alta.

  51. ce ai scris aici este foarte usor de darmat, ptr ca in realitate cam toate evenimentele descrise se petrec tocmai pe dos. scrii frumos dar pueril inca. da-i inainte ca pana la urma o sa iasa. per ansamblu, nu-mi pare rau ca am citit ce ai scris. bafta in continuare si spor la scris :)

  52. vrei sa fi cu mine papusa nu te supara.

  53. si totusi pana la urma… curiozitatea si nevoia hormonala o sa te impinga sa faci acest pas… dar priveste cu optimism, poate o fi dragoste si baiatul e nevinovat :) :>

  54. Imi pare misogin, imatur si ofticat! Ce, nu ti-a iesit cu vreuna? Mi se pare ca generalizezi, chiar daca tara e plina de curvulite si de oameni cu mentalitatea ta, mai sunt si altii, mai altfel care nu stau secunda de secunda propunandu-si cui sa i-o mai traga!:D E trista postarea ta.:))


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

